myTaste.se

Har blivit så vansinnigt förtjust i dumplings 😍 

Har även fått upp ögonen för en restaurang/butik i Gbg som heter Beijing 8 som verkar ha just grymma dumplings. Har inte hunnit testa dock. 
Fatta min lycka när jag var på Ica maxi Kungälv idag och hittade frysta färdiga dumplings från just Beijing 8 !!!!! 😍🙏🏻 
Köpte med det hem till lunch och det var såååååå gott! 
Körde dem först i ångkokaren och sen friterade jag dem lite lätt. Åt friterade dumplings på pinchos och det var mmm mmm mmm!!!! 

Och dessa blev lika goda!!!! 
Nästa gång jag är i Kungälv ska jag köpa på mig ett rejält lager 👌🏼 


Köpte med två såser men det var nästan godast med bara kikkoman soya till. Och edamamebönor 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Passa perfekt till! Mkt smak på dumplingsen och de milda bönorna 👌🏼

Tips tips tips! 

Kommentera

Publiceras ej